Е-трговијата расте

додека зборуваме.

И расте преку границите. Кога целиот свет е Вашиот пазар, потребен Ви е партнер за експресна достава со вистински глобални способности. Во ДХЛ сè што Ви треба е само на еден клик од Вас, од познавање како да ја дизајнирате Вашата веб страна за да ја оптимизирате стапката на конверзија на продажба, до развој на Вашиот бренд на начин со кој ќе изградите доверба. Искористете ја можноста за глобална е-трговија.

ДА ГИ СОВЛАДАМЕ ОСНОВИТЕ ЗАЕДНО

Сакате да дознаете како најуспешните брендови во светот за е-трговија го достигнале тоа ниво?
Без разлика дали сте искусни во е-трговијата или штотуку започнавте, мудро е да откриете кои техники и принципи функционираат за другите. Прочитајте ја нашата статија 22 Златни Правила и погледнете како најуспешните брендови за е-трговија продаваат насекаде во светот.

ПРЕЗЕМЕТЕ ЈА СТАТИЈАТА И ПРОЧИТАЈТЕ КАКО ДА УСПЕЕТЕ>

Поврзете се

9 НАЧИНИ КАКО ПОСЕТИТЕЛИТЕ ДА СТАНАТ ВАШИ КЛИЕНТИ

Брзи начини како да одбегнете празна потрошувачка кошничка
ПОДОБРИ КЛИЕНТИ КУПУВААТ ПОВЕЌЕ
ПОДОБРИ КЛИЕНТИ КУПУВААТ ПОВЕЌЕ

Дознајте повеќе за search engine маркетинг и одвојте средства од Вашиот буџет за реклама на Google Adwords, Bing Ads или Facebook. Колку повеќе Вашите клиенти се подготвени да купуваат кога ќе пристигнат на Вашата веб страна, толку повеќе ќе купуваат.

АНГАЖИРАЈТЕ СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ОПТИМИЗАЦИЈА НА ПРЕЛИСТУВАЧ (SEO)
АНГАЖИРАЈТЕ СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ОПТИМИЗАЦИЈА НА ПРЕЛИСТУВАЧ (SEO)

Пронајдете некој кој е умешен во оптимизација на пребарување и е запознаен со правилата кои постојано се менуваат, или користете алатки како Long Tail Pro, кои ќе Ви помогнат да пронајдете најпрофитабилни клучни зборови. Вашата веб страна би требало да се чита како личност да се обраќа кон други луѓе.

НАУЧЕТЕ ОД ЕКСПЕРТИТЕ
НАУЧЕТЕ ОД ЕКСПЕРТИТЕ

Постојат безброј совети за оптмизација на стапката на конверзија со кои може да експериментирате во овој момент, како што е копчето за повик за акција call to action (CTA). Менувањето на големината, бојата, позицијата или текстот можат значително да ја зголемат стапката на конверзија.

НАВЕДЕТЕ ДОБРА ПРИЧИНА ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРААТ
НАВЕДЕТЕ ДОБРА ПРИЧИНА ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРААТ

До една третина од клиентите ја напуштаат веб страната доколку е потребно да се регистрираат на неа. Можете да побарате од клиентите да се регистрираат, но направете го тоа како опција и објаснете зошто е добра идеја. Одржувајте ја формата едноставна и побарајте само релевантни информации.

СЕКОГАШ ТЕСТИРАЈТЕ
СЕКОГАШ ТЕСТИРАЈТЕ

Континуирано тестирање, мониторинг и подобрување на искуството на клиентите функционираше за успешните приказни за е-трговија како Amazon, ASOS и Made, така што и Вие би требало да го сторите истото.

ДОПОЛНИТЕЛНАТА ПРОДАЖБА Е НАЈЕФЕКТИВНА
ДОПОЛНИТЕЛНАТА ПРОДАЖБА Е НАЈЕФЕКТИВНА

Ова е познато како фактор ‘може исто така’. Купувачот кој купува паметен телефон со камера од 12 мега пиксели ‘може исто така’ да купи малку поскап паметен телефон со камера од 16 мега пиксели и 128 гига бајти меморија.

СТАВЕТЕ СЕ ВО ПОЗИЦИЈА НА КЛИЕНТИТЕ
СТАВЕТЕ СЕ ВО ПОЗИЦИЈА НА КЛИЕНТИТЕ

Некои клиенти добро реагираат на поканите да потрошат повеќе, додека други ќе укажат дека помалку мислат на Вашиот бизнис. Размислувајте како клиент и продолжете да тестирате за да најдете формула која најдобро ќе функционира за Вас.

 

ВНИМАТЕЛНО СО ПОПУСТИТЕ
ВНИМАТЕЛНО СО ПОПУСТИТЕ

Попустите генерираат сообраќај и ја потикнуваат краткорочнта продажба, но без јасни цели, кампањата за промотивна продажба може да ги девалвира Вашите производи. Всушност, очекувајте негативен ефект на Вашиот финансиски аспект доколку купонот стане широко популарен.

ПОМАЛКУ ТРЧАЊЕ ПО НОВИ КЛИЕНТИ. ПОВЕЌЕ НЕГА НА ПОСТОЕЧКИТЕ.
ПОМАЛКУ ТРЧАЊЕ ПО НОВИ КЛИЕНТИ. ПОВЕЌЕ НЕГА НА ПОСТОЕЧКИТЕ

Може да Ве чини пет пати повеќе да привлечете нов клиент отколку да го задржите постоечкиот. Затоа развијте стратегија за задржување на клиентите. Колку е подолг односот со Вашиот клиент, толку се помали трошоците за задржување на клиентите.

СТУДИИ НА СЛУЧАЈ - amara

Како една луксузна продавница за домаќинство стана успешна студија на случај за глобална е-трговија.
ВИДЕО

Погледнете го објаснувањето на сопственикот на Амара како тие го задржуваат својот глобален бренд за е-трговија фокусиран на клиентите, дури и кога никогаш не ги сретнуваат своите клиенти.

ПОГЛЕДНИ
ИЗВЕШТАЈ

Прочитајте како Амара порасна од мала продавница до мрежа со успешни веб страни ширум светот.

ПРЕЗЕМИ
пополнете ги податоците за да отворите дхл сметка

Погледнете како ние можеме да Ви помогнеме Вашиот бренд за е-трговија да ги премине границите и да го освои светот.

АЈДЕ ДА СЕ ПОВРЗЕМЕ

ДХЛ: Вашиот Амбасадор

Со нашето 50 годишно искуство во меѓународниот експресен транспорт, ние знаеме како да останеме фокусирани на клиентите.
НУДИМЕ ON DEMAND DELIVERY
ШТО ЗНАЧИ TOA
НУДИМЕ ON DEMAND DELIVERY

Вашите клиенти може да одберат место и време за достава - флексибилните услуги се високо вреднувани од страна на клиентите.

Ние гарантираме достава од врата-до-врата
ШТО ЗНАЧИ TOA
Ние гарантираме достава од врата до врата

Нашата меѓународна временски определена услуга гарантира достава од врата до врата во специфичен временски рок, глобално. Брзината е она што го бараат Вашите клиенти.

Ние нудиме експресна достава
ШТО ЗНАЧИ TOA
Ние нудиме експресна достава

Истражувањата покажуваат дека нудејќи ја оваа услуга поголема е веројатноста дека клиентите ќе потрошат повеќе.

РЕСУРСИ ЗА Е-ТРГОВИЈА

Ние ги собравме најважните лекции за е-трговија на едно место, за да Ви помогнеме да дознаете за кратко време што Ви е потребно.
22 ЗЛАТНИ ПРАВИЛА НА Е-ТРГОВИЈА

Нашиот водич до најдобрите лекции од кои може да научите, од најуспешните е-трговци на планетата. 

ПРОЧИТАЈТЕ ПОВЕЌЕ
ВЕРУВАЈ МИ ЈАС СУМ Е-ТРГОВЕЦ

Како да бидете сигурни дека Вашите клиенти му веруваат на Вашиот бренд, иако никогаш не слушнале за Вас.

ПРОЧИТАЈТЕ ПОВЕЌЕ
КАКО МОЖЕМЕ ДА ВИ ПОМОГНЕМЕ?

Вашето патување до меѓународен успех во е-трговија започнува со само еден клик.

АЈДЕ ДА СЕ ПОВРЗЕМЕ